Vereniging van Reumapatiënten Haarlem eo

De Reumapatiëntenvereniging Haarlem en omstreken is een patiëntenvereniging voor mensen met reumatische aandoeningen voor de regio Haarlem e.o.

Wij geven voorlichting: organiseren wij 1x per jaar een bijeenkomst waarin de belangrijkste ontwikkelingen omtrent het zorgstelsel aan de orde komen.

Belangenbehartiging: wij hebben contact en overleg met zorgverzekeraars, diverse gemeenten over o.a. de Wet Maatschappelijk Onder-steuning (WMO), fysiotherapeuten en zusterorganisaties.

Lotgenotencontact: organiseert jaarlijks activiteiten voor de leden. Deze activiteiten variëren van een bingo-avond tot en met bustochten naar leuke locaties.

Groepsoefentherapie: Hydrotherapie, Bechterew-oefengroep

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Vereniging van Reumapatiënten Haarlem eo

Vereniging van Reumapatiënten Haarlem eo
Fuhrhopstraat 28