Ouderenbonden St Samenw Bonden van Ouderen in NH SBO-NH

Wij zijn een werkorganisatie van de drie samenwerkende bonden van ouderen in Noord-Holland, ANBO, KBO en PCOB, met samen 200 afdelingen en 80.000 leden.
Op provinciaal, regionaal en lokaal niveau werken wij samen aan de behartiging van de belangen van alle ouderen in de provincie. Op alle terreinen die voor hun welzijn belangrijk zijn.

Ouderenbonden zijn actief op een groot aantal werkvelden. Soms zijn hun activiteiten alleen bedoeld voor de leden, maar veel vaker heeft een ouderenbond de intentie op te treden als zaakwaarnemer voor Ć lle senioren.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Ouderenbonden St Samenw Bonden van Ouderen in NH SBO-NH

Ouderenbonden St Samenw Bonden van Ouderen in NH SBO-NH
Zaanenstraat 18