Antroposofische Vereniging 't Gooi

De Antroposofische Vereniging is een levend geheel van mensen en activiteiten. Er zijn zo‘n 50 plaatselijke ledengroepen en 30 antroposofische studiecentra verspreid over Nederland. Deze organiseren lezingen, cursussen en bijeenkomsten op geestelijk en maatschappelijk gebied maar bieden ook intiemere gespreksgroepen voor innerlijke scholing en meditatie. Verder zijn er veel sociale en kunstzinnige activiteiten, zoals tentoonstellingen, uitvoeringen met muziek, dans/euritmie en drama, en vieringen van feesten als Kerstmis, Pasen, Pinksteren, het zomerfeest St. Jan en het herfstfeest Michaël.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Antroposofische Vereniging 't Gooi

Antroposofische Vereniging 't Gooi