Dorpshuis Centrum

Dorpshuis centrum biedt u volop mogelijkheden om te sporten, spelen, feesten en vergaderen. Tientallen verenigingen vinden in Dorpshuis Centrum hun verenigingsgebouw, zoals biljartclubs, fanfare, toneelvereniging, damclub, etc., etc.

Dorpshuis centrum biedt ook de mogelijkheid om groots opgezette feesten te houden, of juist een feestje / etentje voor intimi. Aan de bar of in één van de vele zalen. We kunnen daarbij aan al uw wensen voldoen, zoals zorg voor de catering, geluidsinstallatie, artiesten, diners, dansgelegenheid, feestversieringen, etc., etc.

Dorpshuis centrum is in het centrum van Andijk gesitueerd en is makkelijk te vinden. Daarnaast heeft het een ruime parkeerplaats, waar parkeren gratis is. In de directe nabijheid van een winkelcentrum kunt u nog tussen de bedrijven door een boodschap doen. Dorpshuis centrum organiseert regelmatig speciale feesten, zoals Karaoke, Tropical Party of gewoon optredens van bands uit Andijk, de regio of van elders.

Dorpshuis centrum wordt ook gebruikt als locatie om vergaderingen of congressen te houden. Ook hier is er plaats voor groepen van verschillende grootte: van een paar tot ettelijke honderden mensen! Ook dan kunnen wij zorgen voor koffie, gebak, lunches, diners, etc., etc.

Dorpshuis centrum is er ook gewoon voor ieder persoonlijk. In de pas gerenoveerde bar kunt u gezellig aanschuiven en u zich te goed doen aan een versgetapt biertje. Wilt u koffie? Die zetten we vers!

Dorpshuis Centrum
Sportlaan 1