Stichting Duurzame Samenleving Papua Barat SDSP

De SDSP is in 1995 ontstaan vanuit een particulier initiatief. De SDSP is een politiek en religieus neutrale organisatie.

Door middel van geld, advies en training steunt de SDSP de bevolking van Papua Barat om, met behoud van eigen identiteit en cultuur, een duurzame samenleving op te bouwen. Een samenleving waarin gezondheidszorg, onderwijs, huisvesting, landbouw en natuurbescherming op efficiënte en effectieve wijze zijn georganiseerd.

De projecten die de SDSP realiseert zijn door de lokale bevolking zelf geïnitieerd.

Bij de uitvoering van haar werkzaamheden is de SDSP afhankelijk van de steun van vrijwilligers, overheden en het bedrijfsleven.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Stichting Duurzame Samenleving Papua Barat SDSP

Stichting Duurzame Samenleving Papua Barat SDSP
Kroostweg-Noord 149/B