De Postduif Postduivenvereniging

Welkom op de webpagina van De Postduif Postduivenvereniging op deverenigingen.nl - de beste verenigingen website van Nederland!

Op deze pagina kunt u reacties achterlaten en treft u diverse informatie aan zoals adres- en contactgegevens.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor De Postduif Postduivenvereniging

Profielafbeelding tirza
Tirza
4 jaar geleden
Goedenmiddag,

Ik wil graag een zaal huren, het telefoonnummer klopt niet meer. Hoe kom ik met u in contact?

Mvg,
Tirza
Beantwoorden  •
Goedenmiddag, wij willen graag een zaal huren, hoe kom ik met u in contact.

Mvrgr
Gaby
Goedenavond,
Graag wil ik informatie over het huren van de zaal. Het telefoonnummer op deze website klopt niet. Met wie kan ik hierover contact opnemen en op welk telefoonnummer is deze persoon bereikbaar?
Mvgr Karin
Profielafbeelding marjorie
Marjorie
6 jaar geleden
Wij willen ook heel graag de zaal huren. Maar idd, kan met geen enkele manier in contact met jullie komen. Telefoonnummer klopt niet.
Profielafbeelding tamara bootsman
Tamara Bootsman
6 jaar geleden
Wij willen graag in Wormerveer de zaal huren maar kunnen geen email of aangesloten telefoonnummer vinden. Graag horen we hoe we contact op kunnen nemen.
Profielafbeelding n.nikolov
N.Nikolov
Beste ‘Postduivenvereniging’ leden,
Ik heb in mijn bezit een vintage ‘coulet excelsior pigeon racing clock, Ik vroeg me af als u daar interesse in heeft?
Mvg. Nikola
Beste leden!
Wij willen graag een oproep plaatsen. Sinds kort zijn wij bezig met kipjes en duifjes. Wij houden van tamme diertjes vandaar willen wij het liefst vogels zelf groot brengen (in de broedmachine uitbroeden en daarna met de hand voeren) daar hebben wij goede ervaringen mee.
Als iemand van jullie sierduifjes heeft willen wij graag overtollige eitjes overnemen/kopen. Wij zijn opzoek naar pauw start, owl, non duifjes of andere vriendelijke rassen. Wij horen het graag van jullie. Bij voorbaat bedankt voor jullie tijd en wij horen graag van jullie! Met vriendelijke groet familie Bakkenes.

De Postduif Postduivenvereniging
De Noordsterweg 10