Welzijn Vught

Gesloten (do 09.00 - 17.00)

Toon openingstijden

verenigingen - Welzijn Vught - kaartoverzicht

Welzijn Vught

Welzijn Vught wil dat zoveel mogelijk Vughtenaren deelnemen aan de maatschappij. Daarvoor zetten wij ons in. Welzijn Vught werkt hiervoor samen met de bewoners én met lokale en regionale partners, zoals gemeente, Juvans, Woonwijze, CJG, het Multi Disciplinair Overleg en het Sociaal Team. Binnen Mantelzorgplaza werken we met partners zoals Vughterstede om de informele zorgverlening in Vught te ondersteunen.
Welzijn Vught ondersteunt burgerinitiatieven zoals de WMO Adviesraad, de projectgroep Ouderen Samen en in Cromvoirt de werkgroep Samen Leven.
Welzijn Vught heeft naar de gemeente een adviserende rol in het ontwikkelen van gemeentelijk beleid op het gebied van Welzijn Nieuwe Stijl en de decentralisaties rond de AWBZ, Jeugdzorg en de participatiewet.
Welzijn Vught organiseert voorlichtingsbijeenkomsten en cursussen voor jongeren, mantelzorgers en vrijwilligers.
Welzijn Vught is verder intensief betrokken bij tal van activiteiten zoals de jaarlijkse Mantelzorgdag, het Repair Café en NL Doet.
Welzijn Vught is een onderdeel van Divers welzijnsonderneming in 's-Hertogenbosch.

Gesloten
Opent vandaag om 9.00