Kansplus Bosche Ommelanden Belangennetwerk Verstandelijk Gehandicapten

KansPlus is een belangennetwerk dat zich inzet voor een goed leven van de mens met een verstandelijke beperking. KansPlus is de grootste organisatie die zich inzet voor de belangen van mensen met een verstandelijke beperking met ongeveer 70 ledengroepen, 10.000 leden en ruim 1000 vrijwilligers. De ledengroepen van KansPlus organiseren regelmatig lokale activiteiten en voorlichtingsbijeenkomsten voor alle leden. Daarnaast ondersteunt KansPlus ook cliƫntenraden via VraagRaak, het steunpunt medezeggenschap.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Kansplus Bosche Ommelanden Belangennetwerk Verstandelijk Gehandicapten

Kansplus Bosche Ommelanden Belangennetwerk Verstandelijk Gehandicapten
St.-Janshof 10