Wijk- en Dienstencentrum De Groene Loper (Woej)

Gesloten (ma 08.30 - 17.00)

Toon openingstijden

verenigingen - Wijk- en Dienstencentrum De Groene Loper (Woej) - kaartoverzicht

Wijk- en Dienstencentrum De Groene Loper (Woej)

Welzijn oud en jong, kortweg Woej, biedt een uitgebreid pakket aan welzijnsactiviteiten voor inwoners van Leidschendam-Voorburg.

Welzijn oud en jong (Woej) is een brede welzijnsorganisatie voor jong en oud, die bijdraagt aan het sociaal welzijn van mensen in de gemeente Leidschendam-Voorburg.

Woej is een stichting die in maart 2006 tot stand is gekomen uit een fusie tussen de Stichting Welzijn Ouderen Leidschendam (SWOL) en Welzijn en Dienstverlening Voorburg (WeD).

Woej beheert drie wijkcentra, waar tal van educatieve, recreatieve en sociale activiteiten plaatsvinden.
Senioren kunnen terecht bij de ouderenadviseurs voor informatie & advies. Daarnaast levert Woej vele diensten aan ouderen, zoals vervoer, maaltijdbezorging, hulp bij het invullen van formulieren, hulp bij de administratie, alarmering, seniorenrestaurant en huisbezoeken.

Verder verzorgt Woej het Vrijwilligerspunt alsmede opbouwwerk in drie wijken in Leidschendam-Voorburg.

Bij Woej werken 30 medewerkers, bijgestaan door ruim 600 vrijwilligers.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Wijk- en Dienstencentrum De Groene Loper (Woej)

Gesloten
Opent vandaag om 8.30