Nederlandse Ver van Doktersassistenten

Gesloten (vr 09.00 - 12.30)

verenigingen - Nederlandse Ver van Doktersassistenten - kaartoverzicht

Nederlandse Ver van Doktersassistenten

De doktersassistent draagt zorg voor een laagdrempelige en toegankelijke zorg. Zij is een onmisbare schakel, aanspreekpunt en coƶrdinator binnen de ketenzorg en tussen de (huis)arts en de patiƫnt. De doktersassistent is professioneel, opgeleid, breed inzetbaar en werkt zelfstandig. De NVDA, de Nederlandse Vereniging van Doktersassistenten, behartigt jouw belangen. In de maatschappij en op de werkvloer. In de CAO en op de arbeidsmarkt.

Wat doen we voor jou?
We zijn onderhandelingspartner in de CAO huisartsenzorg, en participeren in de CAO (academische) ziekenhuizen en gezondheidscentra,organiseren deskundigheidsbevordering (bij - en nascholing), kwaliteitsbewaking en beroepsontwikkeling, hebben contacten met politiek, media en organisaties in de zorg. Initiatiefnemer van het Kwaliteitsregister Doktersassistent, zijn overlegpartner binnen overkoepelende organisaties en samenwerkingsverbanden, we geven het vakblad De Doktersassistent uit, de Beroepscode en het Beroepscompetentieprofiel, en accrediteren scholing. Leden kunnen een beroep doen op juridische ondersteuning.

Een lidmaatschap van de NVDA biedt dus vele voordelen. Word nu lid en kijk op www.nvda.nl!

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Nederlandse Ver van Doktersassistenten

Opent vandaag om 9.00
vrijdag9.00 - 12.30