Molenerf De Ster Vereniging

Welkom op de webpagina van Molenerf De Ster Vereniging op deverenigingen.nl - de beste verenigingen website van Nederland!

Op deze pagina kunt u reacties achterlaten en treft u diverse informatie aan zoals adres- en contactgegevens.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Molenerf De Ster Vereniging

Geachte , telefonisch op nr 0302942553 krijg ik geen contact. Graag wil ik u erop wijzen dat de speeltoestellen in de overkapte schuur ( trein en draaitol) niet voldoen aan de WAS ( Wet attractiebesluit speeltoestellen) GHierr moet u wel aan voldoen . Graag wil ik vernemen wat u hieraan gaat doen. Afgelopen zondag is een klein kind van 3 van de trein gevallen en moest opgenomen worden in het ziekenhuis.
Beantwoorden  •

Molenerf De Ster Vereniging