Gesloten op vrijdag

verenigingen - FVB Federatie Vaktherapeutische Beroepen - kaartoverzicht

FVB Federatie Vaktherapeutische Beroepen

De Federatie Vaktherapeutische Beroepen (FVB) is de overkoepelende organisatie van de Nederlandse Verenigingen voor Beeldende Therapie, Danstherapie, Dramatherapie, Muziektherapie, Psychomotorische Therapie en Psychomotorische Kindertherapie. De FVB geeft richting aan de kwaliteitsbevordering van de vaktherapeutische beroepen en maakt zich sterk voor een goede positionering van vaktherapeuten binnen de verschillende werkvelden.

Op www.vaktherapie.nl vindt u informatie over de vaktherapeutische beroepen: beeldende therapie, danstherapie, dramatherapie, muziektherapie en psychomotorische (kinder)therapie.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor FVB Federatie Vaktherapeutische Beroepen

Opent ma 6 may om 9.00
vrijdagGesloten