Bridge Bond Nederlandse

De Nederlandse Bridge Bond (NBB) is een vereniging met de bridgeverenigingen als leden. Er zijn ongeveer 1050 verenigingen lid van de NBB met in totaal ruim 117.000 leden. De aangesloten verenigingen zijn georganiseerd in 24 districten. Het bondsbestuur wordt gekozen door de Algemene (leden)vergadering.

De NBB organiseert in samenwerking met de andere bridgeverenigingen bridgewedstrijden voor zowel volwassenen als jeugd.
Tevens kent de NBB diverse soorten opleidingen om (beter) te leren bridgen. Deze zijn onderverdeeld in twee soorten: bridgeles voor volwassenen en bridgeles voor de jeugd.

De Nederlandse Bridge Bond is gevestigd in Nationaal Denksportcentrum Den Hommel te Utrecht.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Bridge Bond Nederlandse

Bridge Bond Nederlandse