Transvorm

Transvorm is het samenwerkingsverband van werkgevers in de sector zorg en welzijn in Noord-Brabant. Voor en met de aangesloten organisaties werkt Transvorm aan een regionale aanpak van vraagstukken op het gebied van strategisch arbeidsmarktbeleid, personeelsbeleid en opleiding.

Bij Transvorm zijn 165 zorg- en welzijnsorganisaties aangesloten. In totaal werken bij deze organisaties ruim 130.000 mensen. Dit is circa 85% van het totaal aantal medewerkers in Zorg en Welzijn in Noord-Brabant.
Uitkomsten van arbeidsmarktonderzoek zijn de basis van onze activiteiten.

Transvorm is één van de 16 regionale werkgeversverbanden die zich inzetten voor de sector zorg en welzijn. Landelijk zijn deze organisaties verenigd in RegioPlus. Via deze structuur werken de regionale werkgeversverbanden nauw met elkaar samen en worden de regionale ervaringen op een krachtige wijze landelijk doorvertaald.

Transvorm
Spoorlaan 171/04