Stichting Boerendag

De Boerendag is een echt Brabants afwisselend en gezellig dagje uit voor het hele gezin. Het plattelandsleven van vroeger in de Brabantse dorpen en op de boerderij wordt dan levensecht in beeld gebracht.

Boerendag is een gezellig nostalgisch dagje uit voor het gehele gezin. Het boerenleven van 60 jaar geleden komt elk jaar in Rijsbergen opnieuw tot leven op de eerste zaterdag van augustus. Op onze website vindt u informatie over de Boerendag, de Boerendag Afterparty op zaterdagavond, de Classic- en Oldtimerdag op de zondag, de Karkooi en tal van andere wetenswaardigheden.

Stichting Boerendag
Warande 14