Stichting Sport en Welzijn

Sport en Welzijn is in 2010 ontstaan uit een fusie van Stichting Ridderkerk Sport en Stichting Dynamiek, twee lokale organisaties. De stichting is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van activiteiten op het gebied van vrijetijdsbesteding. Door samen te werken met verschillende partijen en verbinding met de bewoners wordt vormgegeven aan het beleid van de gemeente op dit gebied.

Sport en Welzijn is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van activiteiten op het gebied van sport, recreatie, cultuur, veiligheid en welzijn. Dit doen we zelfstandig en in opdracht van de gemeente. Het uitgangspunt hierbij is altijd: ‘Iedereen kan meedoen!’ Onze medewerkers gaan samen met de buurtbewoners actief aan de slag om veilige en open wijken te creëren. Wijken waar iedereen meedoet, respect voor elkaar heeft en waar het prettig is om met elkaar te wonen en te leven.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Stichting Sport en Welzijn

Stichting Sport en Welzijn