Scouting Norvicus

Welkom op de webpagina van Scouting Norvicus op deverenigingen.nl - de beste verenigingen website van Nederland!

Op deze pagina kunt u reacties achterlaten en treft u diverse informatie aan zoals adres- en contactgegevens.

Profielafbeelding patricia
Patricia
8 jaar geleden
Beste,

Het telefoonnummer is buiten gebruik en ik vind geen mailadres. Hoe kan ik in contact komen ivm aanmelding van mijn zoon?

Mvg Patricia
Beantwoorden  •
Profielafbeelding anouk haer
Anouk Haer
8 jaar geleden
Beste scouting Norvicus,

Mijn zoon Siep van den Berg is voor de zomer 2 keer mee geweest met de dolfijnen en wil graag lid worden. Hij was er afgelopen zaterdag niet omdat we dachten dat het pas aankomende zaterdag weer begon. Is het goed als hij aankomende zaterdag weer komt? Hij vindt het erg leuk. Ik kon geen goed telefoonnummer of e-mail adres van jullie vinden, dus hopelijk komt het zo aan. Ik hoop van jullie te horen.

MVG Anouk Haer
Beantwoorden  •