Gesloten op donderdag

Toon openingstijden

verenigingen - Bouworde Nederland Stichting (IBO- Nederland) - kaartoverzicht

Bouworde Nederland Stichting (IBO- Nederland)

Wil je vrijwilligerswerk in het buitenland gaan doen? IBO-Nederland (Stg. Bouworde Nederland) biedt de mogelijkheid om kennis te maken met kleinschalige vrijwilligersprojecten in het buitenland die met zorg zijn gekozen. Als IBO-vrijwilliger ga je buiten de gebaande paden van een land en proef je van een andere cultuur. Jij laat mensen ter plekke kennismaken met jouw cultuur en je neemt een koffer met ervaringen mee terug naar Nederland. Samen met internationale vrijwilligers en de plaatselijke bevolking zet je je actief in om het project te ondersteunen. Onze projecten zijn duren tussen de 2-4 weken. We hebben zowel klus-, sociale- als ecologische projecten in en buiten Europa.

IBO-Nederland is er voor iedereen vanaf 18 jaar.
- Individuele vrijwilligers: Jong en oud, en alles daar tussenin. Iedereen is welkom. Ben je een echte ‘handige Harrie’, heb je groene vingers, of juist twee linker handen maar ben je heel sociaal; er is altijd een mooi project te vinden. Op de meeste projecten wordt aan vrijwilligers geen opleidings- or ervaringseisen gesteld.
- Groepen: Ben je met minimaal 4 personen en wil je samen vrijwilligerswerk gaan doen, dat kan! Als je bijvoorbeeld met collega’s, een groep vrienden, familie of je sportverenigingen wil gaan, neem contact op. Wij zorgen, in overleg met jullie, voor een op maat gemaakte reis.
- Bedrijven: Zoek je een project wat kan bijdragen aan de doelstellingen van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) of Maatschappelijk Betrokken Ondernemen (MBO), benader ons voor de mogelijkheden, dan komen we er samen uit.
- Scholen/Studenten: Sociale Studies en Technische Studies opgelet! IBO-Nederland biedt interessante stageplekken voor kleine groepjes studenten (vanaf 4 studenten).

IBO-Nederland bestaat al sinds 1957. Deze jarenlange ervaring zetten we graag in om ervoor te zorgen dat je een goed verzorgde vrijwilligersreis kunt maken.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Bouworde Nederland Stichting (IBO- Nederland)

Gesloten
Opent morgen om 9.00