Geopend tot 17.00

verenigingen - De Bolder - kaartoverzicht

De Bolder

Sociaal cultureel centrum De Bolder, hét sociaal cultureel centrum voor de inwoners van de gemeente Waterland. In het centrum vinden cursussen, workshops, activiteiten, en evenementen plaats.

Het doel van de stichting is het bevorderen en het verrichten van dienstverlening ten behoeve van de sociaal-culturele vorming en vrijetijdsbesteding van jeugdigen en volwassenen en een bijdrage leveren aan de opbouw van de samenleving. Dat doel is vertaald in:
het bieden van laagdrempelige mogelijkheden tot ontmoeting en vrijetijdsbesteding;
het stimuleren van kansen tot persoonlijke ontwikkeling en educatie;
het begeleiden van vrijwilligers in hun bijdrage aan de lokale samenleving;
het initiëren van nieuwe maatschappelijke organisaties en samenwerkingsverbanden;
het ondersteunen van initiatieven van individuen en maatschappelijke groeperingen;
het toegankelijk maken van informatie en deskundige begeleiding bij vragen die het dagelijks welzijn aangaan;
het bevorderen van de sociale cohesie.

Wanneer u een feestje of receptie wilt organiseren, overweegt u dan eens om De Bolder af te huren. Ons barpersoneel zorgt ervoor dat uw gasten niets te kort komen zodat u zelf ook kunt genieten van uw eigen feestje. Ook is het mogelijk om kinderpartijtjes te organiseren. Geen rommel in huis en van alle gemakken voorzien. Loop gerust eens binnen (tijdens kantooruren) om de mogelijkheden te bespreken en De Bolder te bekijken, of neem contact met ons op via info@debolder.com of 0299 650560.

Sluit om 17.00
vrijdag8.00 - 17.00