Verenigingsgebouw Sint Pieter

Sint Pieter: Veelzijdige locatie in het centrum van Medemblik!
Het Sint Pieter is in Medemblik een begrip. Veel verenigingen vinden in ons gebouw een plek om samen te komen en dit is dan ook de reden dat vrijwel iedere Medemblikker wel eens in ons pand is geweest.

Onze grote zaal is zeer geschikt voor het geven van feesten en partijen voor grote groepen tot ongeveer 150 personen. Wanneer het nu gaat om het geven van uw bruiloft, een verjaardagsfeest of een receptie, wij verzorgen uw complete feestavond en hebben hier verschillende aantrekkelijke arrangementen voor samengesteld.

Organiseert u een feest voor een kleiner gezelschap? Ook dan kunt u bij het Sint Pieter terecht. Wij hebben vier verschillende zalen waar u uit kunt kiezen.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Verenigingsgebouw Sint Pieter

Verenigingsgebouw Sint Pieter