Stedelijk Orkest Kampen Muziek Vereniging

De vereniging bestaat uit een Harmonie Orkest, een Malletband, een Leerlingenorkest, een dweilorkest “De Kampereilanders”, een Drumband in oprichting en sinds 2007 ook een koor: Het Stadskoor.

Altijd al een instrument willen bespelen of het weer willen oppakken? Word dan lid van onze Harmonie.

Leer: bas-sousafoon-tuba-trombone-trompet-sax [alt-tenor-bas] klarinet-fluit-hobo-of hoorn bespelen. Ook slagwerk en mallets zijn van harte welkom.

In de ledenvergadering van 30 juni 2010 is besloten de contributie eens per 2 jaar te verhogen met € 0,25.

Buiten ons leerlingenorkest is het mogelijk bij de muziekschool “Quintus” lessen te volgen, zowel instrumentaal als vocaal. Lesgeld muziekschool: zie Website Quintus –Home-Inschrijven-Lesgelden.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Stedelijk Orkest Kampen Muziek Vereniging

Stedelijk Orkest Kampen Muziek Vereniging
Bolwerk 10