Gesloten op zondag

verenigingen - Stichting Pulse - kaartoverzicht

Stichting Pulse

Wonen in een wijk waarin je je thuis en veilig voelt. Gekend en gezien worden. Meedoen en je bijdrage leveren. Zelfredzaamheid en prettig in je eigen huis wonen. Daar zet Stichting Pulse zich voor in.

We organiseren dit samen met burgers: we zoeken ideeën en vragen, stimuleren en faciliteren initiatief, mobiliseren en coördineren vrijwillige inzet. Met een groepje professionals en een hele grote groep vrijwilligers bereiken we heel veel.

Missie
Pulse is daarmee dé welzijnsonderneming van en voor inwoners van IJsselstein en Lopik. Onze missie is om de kwaliteit van wonen en leven voor inwoners te vergroten: thuis en in de buurt. Waarbij we werken aan passende deelname en bijdrage aan de maatschappij door iedereen.

Visie
Eigen kracht en burgerkracht zijn belangrijk in het werk van Pulse. Ook landelijk zijn dit veelgebruikte termen. Om die reden formuleren we de visie van Pulse op de invulling van het welzijnswerk in IJsselstein aan de hand van deze twee begrippen. Onze visie bepaalt de inrichting van de Pulse-dienstverlening en -aanpak.

Opent morgen om 9.00
vrijdag9.00 - 17.00