Buma Cultuur

Buma Cultuur zet zich in voor muziek uit Nederland.
Buma Cultuur ondersteunt en promoot het Nederlands muziekauteursrecht in zowel Nederland als in de belangrijkste exportmarkten voor de Nederlandse (niet per se Nederlandstalige) muziek. Het doel is enerzijds het aandeel op de Nederlandse markt te vergroten en anderzijds een hogere inkomstenstroom door het gebruik van Nederlands muziekauteursrecht op buitenlandse markten te stimuleren.

Buma Cultuur is opgericht door de Nederlandse auteursrechtenorganisatie Buma.

Buma/Stemra is de auteursrechtenorganisatie van muziekauteurs in Nederland en vertegenwoordigt de belangen van haar leden wereldwijd. Naast het innen en uitkeren van rechtengelden voor muziekauteurs stimuleert en ondersteunt Buma/Stemra de ontwikkeling van nieuw talent.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Buma Cultuur

• OLON Online service