ANBO Regio Noord

Welkom bij de vereniging ANBO

ANBO is een onafhankelijke vereniging die bestaat bij de gratie van haar leden. Voor een ledenorganisatie zijn ledenraadplegingen de legitimatie op belangrijke dossiers en beleidsterreinen. De stem van alle leden, actief en niet-actief, moet daartoe worden gehoord.

Niet alleen de politieke belangenbehartiging en de politieke lobby zijn buitengewoon belangrijk voor onze leden. Als ANBO-lid profiteert u ook van scherpe aanbiedingen en kunt u nieuwe contacten opdoen en deelnemen aan de activiteiten die door de afdelingen worden georganiseerd voor leden en potentiƫle leden.

ANBO Regio Noord
Leonard Springerlaan 9