Open Doors Stichting

Gesloten (vr 09.00 - 17.00)

verenigingen - Open Doors Stichting - kaartoverzicht

Open Doors Stichting

Open Doors wil vervolgde en bedreigde christenen wereldwijd versterken, toerusten en aanmoedigen tot wereldevangelisatie, door gebed en:

- De verspreiding van bijbels, bijbelstudiematerialen en andere communicatiemiddelen, kaderopleidingen en praktische hulpverlening;
- In bedreigde en onstabiele gebieden christenen voor te bereiden op mogelijke vervolging en lijden;
- Christenen in de vrije wereld voor te lichten en te motiveren om zich te vereenzelvigen met vervolgde en bedreigde christenen en hen actief te helpen.

We doen dit omdat we geloven dat wanneer één lid lijdt, alle andere meelijden (1 Kor. 12:26) en omdat we geloven inde opdracht van Jezus Christus om alle volken tot Zijn leerlingen te maken (Matteüs 28:19) en dat alle deuren openstaan voor het evangelie.

Wat u kunt doen
Wilt u Open Doors uitnodigen een presentatie voor uw gemeente of groep te houden? Meer weten over de Nacht van Gebed, Zondag voor de Vervolgde Kerk, Open Doors-dag, een jongerenevenement of kinderwerk? Bezoek onze website en bekijk de mogelijkheden.

Opent vandaag om 9.00
vrijdag9.00 - 17.00