Warmonderhof Stichting

Stichting Warmonderhof stimuleert de biologisch-dynamische landbouw, door haar vermogen in te zetten voor de opleiding en de ontwikkeling van jonge mensen. Zij doet dit door onroerend goed, voorzieningen en diensten aan De Warmonderhof Opleiding en aan de Warmonderhof praktijkbedrijven ter beschikking te stellen. Hierdoor is het mogelijk om naast het leren ook het wonen en het werken een belangrijke plaats in de opleiding te geven. De stichting doet dit al ruim 60 jaar, met succes. Door de mogelijkheden die de stichting creƫert, is een unieke plek ontstaan in de polder, waar ook anderen kunnen zien en proeven wat de waarde is van de biologisch-dynamische landbouw.

Warmonderhof Stichting
Wisentweg 12