De Zonnebloem afdeling Drachten Vereniging

Welkom op de webpagina van De Zonnebloem afdeling Drachten Vereniging op deverenigingen.nl - de beste verenigingen website van Nederland!

Op deze pagina kunt u reacties achterlaten en treft u diverse informatie aan zoals adres- en contactgegevens.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor De Zonnebloem afdeling Drachten Vereniging

Profielafbeelding mevr. m. kroes
Mevr. M. Kroes
8 jaar geleden
High Tea in \'t SmelnehÛs slecht georganiseerd. Veel te veel mensen, waarvan veel ouderen, geen lift aanwezig. In geval er brand was uitgebroken waren er doden gevallen onder de slecht ter been zijnden. Ben snel vertrokken uit deze levensgevaarlijke toestand.
Beantwoorden  •

De Zonnebloem afdeling Drachten Vereniging