Vertaz Branche-organisatie Technische Handel

VERTAZ zet zich in voor de technische handel in de breedste zin en vertegenwoordigt en behartigt de belangen voor een uitgebreid scala van bedrijven. Het beleid is er op gericht de leden van VERTAZ een bijdrage aan voorwaarden te verschaffen opdat zij op een zo optimaal mogelijke wijze in de markt kunnen opereren.
De meest voorkomende sectoren zijn: ijzerwaren, gereedschappen, machines, technisch equipment, aandrijftechniek, automotive, bevestigingstechniek, pneumatiek, bouwbeslag, mechanische inbraakwering en persoonlijke beschermingsmiddelen.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Vertaz Branche-organisatie Technische Handel

Vertaz Branche-organisatie Technische Handel
Bezuidenhoutseweg 12