Stichting ICTU

De missie van ICTU luidt: ICTU helpt overheden beter te presteren met ICT.
De statutaire doelstelling van ICTU: "overheden te ondersteunen om innovatieve toepassingen op het gebied van de informatie- en communicatietechnologie, hierna te noemen ICT, te ontwikkelen, te introduceren en te implementeren bij deze overheden, alsmede om die overheden daarbij te faciliteren, en al hetgeen daarmee verband houdt of daaraan bevorderlijk kan zijn, alles in de ruimste zin van het woord.”

ICTU is van de overheid en werkt voor de overheid aan een beter verbonden overheid. Een overheid die beter presteert voor burgers en bedrijven.

ICTU werkt aan projecten die verbinden. Gezamenlijke overheidsprojecten op het gebied organisatie- en procesinrichting, waar alleen resultaat wordt bereikt als meerdere overheden samen werken.

Stichting ICTU
Wilhelmina van Pruisenwg 104