Muziekvereniging AMDG (Clubgebouw De Notenkraker)

De Christelijke Muziekvereniging AMDG is opgericht op 1 januari 1929. Zij is aangesloten via de CBOW: Christelijke Bond voor Muziekverenigingen in Oost en West Nederland bij de VNM: Verenigde Nederlandse Muziekbonden) De afkorting AMDG staat voor Ad Majorem Dei Gloriam. Dat betekent: Tot meerdere eer en glorie van God.
AMDG Beilen is een grote en brede muziekvereniging. Groot vanwege het aantal leden en breed door de verschillende onderdelen en afdelingen daarbinnen. Het is natuurlijk ontzettend leuk om elke week weer met elkaar muziek te maken en te repeteren! Daarnaast is het zeer belangrijk om het geleerde te laten zien. De vereniging verzorgt daarom jaarlijks diverse optredens. De vereniging kan in zijn geheel optreden (zoals bij de Jaarlijkse Uitvoering, de intocht van Sinterklaas, Koninginnedag, de Wandelvierdaagse en dorpsfeesten). Daarnaast zijn de onderdelen van de vereniging ook prima in staat om zelfstandig een optreden te verzorgen (zoals bij concerten, concoursen of begeleiding van kerkdiensten).

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Muziekvereniging AMDG (Clubgebouw De Notenkraker)

Muziekvereniging AMDG (Clubgebouw De Notenkraker)
Noordveen 21
9412AG Beilen