Geopend tot 16.30

verenigingen - Stichting Atelierbeheer SLAK - kaartoverzicht

Stichting Atelierbeheer SLAK

Stichting Atelierbeheer SLAK beheert en verhuurt werk- en woonruimten voor kunstenaars en culturele organisaties in de provincie Gelderland. Er zijn meer dan 1000 kunstenaars die werken en/of wonen in de panden van SLAK. Daarnaast zijn er vele creatieve bedrijven, theatergroepen, festivalorganisaties, galeries en dergelijke die door SLAK worden gehuisvest. SLAK verzorgt zodoende een groot gedeelte van de huisvesting van de creatieve en culturele sector in de provincie Gelderland.

Naast samenwerking met diverse gemeenten werkt SLAK ook veelvuldig samen met woningbouwcorporaties en projectontwikkelaars. De gemeenten en corporaties vervullen vaak een eigenaarsrol van de gebouwen die door SLAK worden verhuurd.

Stichting Atelierbeheer SLAK is de grootste Atelierorganisatie van Nederland en heeft 8 vaste medewerkers in dienst. In samenwerking met commerciƫle partijen en corporaties is SLAK betrokken bij verschillende gebieds- en projectontwikkelingsplannen in Gelderland.

SLAK is houder van het keurmerk Leegstandsbeheer.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Stichting Atelierbeheer SLAK

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Stichting Atelierbeheer SLAK

• huisvesting kunstenaars
  • huisvesting projecten