Van Vrijwilligers Afd A-dam UVV Unie

De Unie Van Vrijwilligers is een landelijke vrijwilligersorganisatie die in 2012 67 jaar bestaat.
Verdeeld over 70 plaatselijke afdelingen geven ruim 12.500 vrijwilligers praktische zorg en ondersteuning bij instellingen en individuele hulpvragers. De uitvoering van deze zorg en ondersteuning vindt voornamelijk plaats in de zorg- en welzijnssector.

Elke afdeling heeft zijn eigen specifieke activiteiten en projecten en hanteert een eigen "intake" procedure. Daarin wordt -samen met u- vastgesteld welke werkzaamheden het best bij u passen.

Doelstelling.
De Unie Van Vrijwilligers vindt het belangrijk om mensen die dat nodig hebben, te helpen en te ondersteunen. Onze kennis en ervaring wordt door vele instellingen en individuele hulpvragers hogelijk gewaardeerd. De betrouwbaarheid en het menselijk contact van onze vrijwilligers zijn belangrijke kenmerken, waar wij trots op zijn. Mannen en vrouwen, jong en oud, iedereen is welkom bij de Unie Van Vrijwilligers om zich in te zetten voor de ander. Daarom luidt onze missie:

"het veraangenamen van het leven van kwetsbare mensen door middel van activiteiten in ziekenhuizen, zorginstelling en vriendschappelijk huisbezoek met flexibiliteit, kwaliteit en betrouwbaarheid als voornaamste kenmerken"

Als u bij de Unie Van Vrijwilligers aan de slag gaat leert u veel andere mensen kennen, bent u zinvol en maatschappelijk bezig en profiteert u van de kennis en ervaring die de Unie Van Vrijwilligers u te bieden heeft; dat wordt als zeer bevredigend ervaren. Onze vrijwilligers blijven dan ook vele jaren verbonden met de Unie. Voorwaar, een teken dat mensen zich bij ons thuis voelen.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Van Vrijwilligers Afd A-dam UVV Unie

Van Vrijwilligers Afd A-dam UVV Unie