Cinekid

Cinekid organiseert jaarlijks, tijdens de herfstvakantie, het internationale Film-, Televisie- en Nieuwe Mediafestival voor de Jeugd. Het Amsterdamse festival komt naar de kinderen toe met satellietfestivals door heel Nederland.

Niet alleen kinderen en hun ouders profiteren van de kennis en inzet van Stichting Cinekid. Tijdens het festival worden ook seminars georganiseerd en is het een ontmoetingsplaats voor Nederlandse en internationale mediaprofessionals.

Gedurende het jaar ontwikkelt Cinekid workshops en lesprogramma's voor het onderwijs, bibliotheken, culturele instellingen en buitenschoolse opvang.

Cinekid
Kleine-Gartmanplantsoen 21