Oogvereniging Nederland regio Amsterdam

De Oogvereniging is een fusie van de Nederlandse Vereniging van Blinden en Slechtzienden, de Federatie van Ouders van Visueel Gehandicapten, de Nederlandse Vereniging van Geleidehondengebruikers, de Nederlandse Vereniging van Glaucoompatiënten en Retina Nedrland. Het is een landelijke vereniging van en voor mensen die slecht of niet meer kunnen zien. De leden zetten zich in voor hun positie en participatie in de samenleving. De Oogvereniging is zowel lokaal, regionaal als landelijk actief.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Oogvereniging Nederland regio Amsterdam

Oogvereniging Nederland regio Amsterdam
Van Heuven Goedhartlaan 298