Stichting GWG De Eeuw van Christus

Welkom op de webpagina van Stichting GWG De Eeuw van Christus op deverenigingen.nl - de beste verenigingen website van Nederland!

Op deze pagina kunt u reacties achterlaten en treft u diverse informatie aan zoals adres- en contactgegevens.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Stichting GWG De Eeuw van Christus

Profielafbeelding h. otto
H. Otto
8 jaar geleden
Helaas kan ik niet vinden wat ik zoek. Ik had graag de boeken willen bestellen die tweede hands te verkrijgen zijn maar kan ze niet kopen. Wel nieuwe boeken die je in een winkelmandje kan stoppen. Maar niet de boeken die tweede hands zijn. Daar voor krijg je in de plaats een mededelings bordje te zien waarin je je wensen kan opgeven maar heb dan nog steeds niets gekocht. Omdat dit helaas niet mogelijk was. Ja boeken waren er wel ook de tweede hands boeken die ik wou hebben. Maar toch kun je ze niet kopen. Helaas.
Beantwoorden  •

Stichting GWG De Eeuw van Christus